*Depremden
Dolayı E-imza Cihazı Göçük Altında Kalan Kamu Personelinin E-imza Başvurusu
Yapacak Olması Durumunda;
E-imza cihazı almamış gibi yeniden E-imza başvurusu yapması gerekmektedir.
KamuSM'nin internet sitesinde bulunan Online İşlemler sekmesinden, Nes İşlemleri -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri -> Kişi Ödemeli Başvuru menüsünden doldurduğu Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Formu ve Taahhütnamesinin çıktısını alıp imzaladıktan sonra form bireysel olarak Kamu Sertifikasyon Merkezi TÜBİTAK GEBZE yerleşkesi adresine göndermeli veya kurumu tarafından üst yazı ile fiziki formun Müdürlüğümüz Sağlık Bilgi Sistemleri Birimine ulaştırılması gerekmektedir.
Form Kamu Sertifikasyon Merkezi’ne ulaştığında ve başvuru ücreti ödendiğinde (Başvuru ücreti KamuSM'nin internet sitesinde bulunan Online İşlemler -> Borç Sorgulama ve Ödeme sekmesinden yatırılabilir.) Nitelikli Elektronik Sertifikası üretilecek ve kurye ile kişinin adresine gönderilecektir.
*İlk defa E-imza alınacak olması durumunda;
E-imza başvuru «««(E-imza başvuru üzerine tıklayınız) sayfasından ilk başvuru yapılarak başvuru formunun bir
nüshasını ıslak imzalı imzalayarak, kurumuna teslim etmesi ve kurumu tarafından üst yazı ile fiziki formun Müdürlüğümüz Sağlık Bilgi Sistemleri Birimine ulaştırması gerekmektedir.
*Süresi biten sertifikaların yenilenecek olması
durumunda;
E-imza
başvuru «««(E-imza başvuru üzerine tıklayınız) sayfasından yenileme
başvurusu yapılarak;
Eğer mevcut e-imzanın süresi
devam ediyorsa e-imza ile imzalaması gerekmektedir.
Eğer
mevcut e-imzanın süresi dolmuşsa başvuru formunun bir nüshasını ıslak
imzalı imzalayarak, kurumuna teslim etmesi ve kurumu tarafından üst yazı ile fiziki formun Müdürlüğümüz Sağlık Bilgi Sistemleri Birimine ulaştırması gerekmektedir.