8.000 Sürekli İşçi Yedek Alımı Göreve Başlama İşlemleri
25 Kasım 2024

Bakanlığımız taşra teşkilatı hizmet birimlerinde 4857 sayılı İş Kanunu kapsamında “Temizlik Görevlisi, Güvenlik Görevlisi (Silahsız), Elektrikçi (Genel), Bilgisayar Sistem Kurulum Bakım Onarım ve Arıza Giderme Elemanı, Marangoz, Isıtma ve Sıhhi Tesisatçı, Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Servis Destek Elemanı, İnşaat Boyacısı/Boyacı, Klinik Destek Elemanı (Hastane), Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi” mesleklerinde çalıştırılmak üzere, Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri çerçevesinde 8.000 kadro için 3-4 Nisan 2024 tarihlerinde noter huzurunda kura çekilmiş, kura sonuçları Bakanlığımızca ilan edilmiştir.

Kura sonucuna göre, asıl olarak yerleşen hak sahiplerinden; istenen belgeleri süresi içerisinde teslim etmeyenler, başvuru yapmayanlar; başvuru yaptığı halde atama şartlarını taşımayanlar, ataması yapılıp göreve başlamayanlar (Doğum, hastalık, askerlik vb. nedenlerle göreve başlayamayacak durumda olanlar hariç); atama şartlarını taşımadığı sonradan anlaşılarak göreve başlatılmayanlar; göreve başlatılıp da sonradan atama şartlarını taşımadığı anlaşılanlar ile İşletme Toplu İş Sözleşmesinin 15 inci maddesi gereğince bir aylık deneme süresi içerisinde sözleşmesi feshedilenlerin yerine yedek listenin ilk sırasındaki kişiden başlamak suretiyle aranan şartlara haiz olanlardan sırasıyla yedek hak sahipleri alınacağı Bakanlığımızca bildirilmiştir.

Bu kapsamda Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri çerçevesinde 8.000 kadro için 3-4 Nisan 2024 tarihlerinde çekilen kurada ilimiz uhdesine YEDEK olarak yerleşmeye hak kazanan adaylardan istenilen belgeler Müdürlüğümüz resmi web sitesinde yayımlanmıştır. 

Buna göre HATAY ili için başvuru yapan ve aşağıda belirtilen listede bilgileri bulunan YEDEK adayların 25 Kasım– 10 Aralık 2024  tarihleri arasında göreve başlama için gerekli belgelerini (Yerleşenlerden İstenen Belgeler, Başvuru Şartları, Açıktan Atama Başvuru Formu, Mal Bildirimi Formu,  Meslek Öğrenim Durumu ve Özel Şartlara dair esaslara dikkat edilerek ve istenilen belgeleri sunmak suretiyle) Hatay İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Başkanlığı Atama Birimine (İşçi) şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.

Hastalık veya doğumla ilgili mazereti sebebiyle başvuru evrakını şahsen teslim edemeyecek durumda olanların durumlarını tabip raporuyla belgelendirmeleri halinde; halen askerde olmaları sebebiyle başvuru evrakını şahsen teslim edemeyecek durumda olanların ise askerlik görevine devam ettiklerini belgelendirmeleri halinde, 25.11.2024 - 10.12.2024 tarihleri arasında birinci derece yakınları aracılığı ile yapacakları başvuruları kabul edilecektir.

Adres: HATAY İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Altınçay, Mehmet Kafadar Cd. No:67 D:3100, 31040 Antakya/Hatay

Bu ilan tebligat niteliğinde olup, hak sahiplerine ayrıca tebligat yapılmayacaktır. 

Bakanlığımız Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğünün duyuru yazısında “İlinize ihdas edilen kontenjan sayısı tamamlanana kadar yedek adaylardan sırasıyla değerlendirme yapılması gerekmektedir.” denildiğinden belge alım işlemleri bu hususta yapılacaktır. 

Not: Öğrenim Belgesinin aslı ile birlikte fotokopisinin de getirilmesi gerekmektedir. Hak kazanan yedek adayların listesi ektedir.

Ek:
1-Duyuru Metni
2-Yerleşenlerden istenen belgeler-Başvuru şartları
3-Başvuru Formu - (1 adet fotoğraf ile birlikte teslim edilecektir.)
4-Mal Bildirim Formu
5-Meslek, Öğrenim Durumu ve Özel Şartlar
6-Hak Kazanan Yedek AdayListesi